dinsdag 4 maart 2014

Creatieve sjaals breien

Sjaal breien winter - wij weten hoe!, ThePerfectYou. nl


Hoe kun je rechte steken breien Recht breien. - Instructies. Renske Creatief: Videouitleg breien en afhechten van katia rocio. 8 Nov 2011 Videouitleg breien en afhechten van katia rocio, katia triana of scheepjeswol sjaal In dit filmpje leg ik uit hoe je de sjaaltjes afhecht. Geplaatst.

Kidsproof Amsterdam - Kits + DiezijnWerken met draad en stof!. Brei je eigen muts voor de winter! - Creatief & cool - Forum - Kaboem.


Creatieve sjaals breien

Pon Pon, creatieve-stijl.


De Wolknot, Creatief atelier – Brei lessen


11 Okt 2010 De nieuwe Muts Have campagne van Zeeman zet Nederland aan tot het breien van eigen mutsen en sjaals. Hiermee wil Zeeman inspelen op. Breien staat weer volop in de belangstelling en is een trendy, creatieve bezigheid van nu. Een leuk effect voor een modieuze sjaal, of kussen voor op je bank. Een mooie kwaliteits garen waar je een speelse sjaal van kan breien.


Sjaal Loom Breien Tutorial - Random Gwen. Kaatje. s creativiteit. Het breien van een kraagsjaal. - YouTube. Bol. com, Lekker Knusse Sjaals Breien, Candi Jensen.


Workshops - On-Beperkt Creatief. Creatief met KiKa! • Bokt. nl.


26 Sept 2014 Het idee voor een nieuwe sjaal was geboren! Ik ben zo enthousiast over het loom breien geworden dat ik meteen mijn eerste fototutorial wilde. Of een creatieve invulling van een bedrijfsuitje zijden sjaals verven. patroon vilten op zijden chiffon sjaal. breien of haken. sieraden maken. werken met. En toen kwam het: een sjaal die bij mijn muts past! Voor ik het wist, had ik breinaalden en wol en ben ik gisteren begonnen met het breien!.


Leer creatief en hip breien


- 11 Min - Geьpload door Katrijn BeeldhouwKaatje Kaatje. s creativiteit. Het breien van een kraagsjaal. Katrijn BeeldhouwKaatje. Laat je creativiteit de vrije loop en brei zelf een warme sjaal met kabels, een lekker zachte sjaal met strepen of een elegante sjaal van mohair. De handige.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire berichten