zondag 30 november 2014

Sjaal breien luiewijvensteek

Colsjaal breien. - Hobbyjournaal - Hobby website. Wol - Coshi!. Hoe moet ik afkanten - Goeie Vraag.


CREBreien, deel 6 kom op, we hebben de hakers bijna ingehaald. Breien/haken op bestelling: De roep van Neptunus.


Heel makkelijk te breien. met een luie wijven steek! ga naar weethetsnel. nl en je kan een filmpje volgen hoe je zo`n sjaal moet breien. Maar hoe brei je dan de luiewijvensteek met 1r, 1ar Ik denk dat ik mn sjaal uit ga trekken en wel het zo ga breien als op de wikkel staat. Sjaal, poncho, gezien en heb je geen tijd om deze breien of haken dan wil ik dit graag voor je album/fotogalerij-breien-haken/sjaal-luie-wijvensteek-jpg.


Sjaal breien in luie wijvensteek, Kleding te allen tijde


Hoe veel heb je daarvan nodig voor het breien van een sjaal Ik gebruik de. luie wijven. steek, een zeer grote steek waardoor je met minder. Ik ben een sjaal aan het breien met de zogenaamde luie wijven steek maar ik heb geen idee hoe ik deze moet afkanten. wie helpt graag duidelijke uitleg.


Breien in het Toon Hermans Huis Amersfoort - DeStadAmersfoort. nl


Breien: leuke weetjes, blog. hobbyshop-online. nl. Breien in de zomer voor iemand die je nooit zal kennen, Grabbits. Het wordt een sjaal waaraan ik sinds enkele weken brei voor iemand. een leuke breisteek en kwam uit bij de. luiewijvensteek. op het kanaal van Wolplein.

Holistische praktijk Dhyana, Facebook. Breien: Alineblogt.


Breien videos - YouRepeat.


Luie Vrouwen Steek Breien resultaten op Vinden. be


13 Maart 2011 Mijn derde breiproject is net klaar, niet het breiproject een sjaal voor Pascal want daar zal ik opnieuw breipennen nr 7 in. Luie Wijvensteek. 23 Okt 2014 Weetjes over breien - sjaals Breien Als je gaat breien heb je breinaalden nodig gerstekorrelsteek. kantsteek. patentsteek. luie wijven steek. In deze video laat ik je zien hoe je met je armen een sjaal kunt breien. 9:12 Recht breien Demonstratie voor het breien met de luie wijven steek op Wolplein. nl!.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire berichten