donderdag 2 maart 2017

Trui breien op rondbreinaald

Breien voor Dummies - Resultaten voor Zoeken naar boeken met Google. Dol-op-Wol Nieuws. Zeeuwse visserstruien: Basispatroon.


Gekraakt! De trui van Sarah Lund in de Killing - melie. Breien (textiel) - Wikipedia.


3 Jan 2012 Inmiddels zijn we ruim 40 jaar en heel wat truien, sokken, sjaals, mutsen, wanten en wat je nog meer kunt breien Bij de sjaal begin ik ook op de rondbreinaald van 1 meter. Daar kan ik makkelijk nog een vest van breien. 12 Sept 2014 Toen ik zeventien was heb ik het een keer gedaan, en die trui heb ik compleet afgedragen. Heerlijk zelf-trui-breien-rondbreinaald-begin.


Blauw en zo: Noorse vesten breieneen hele klus.


1 Okt 2014 De vesten die ik later breide: rondbreien op een rondbreinaald en daarna En met deze trui ben ik nog aan het breien, dit is geen patroon van. 20 Okt 2013 Hallo dames, hebben jullie ervaring met een hele trui breien op een rondbreinaald Bovenstaande trui ga ik met eigen inbreng uiteraard na.


Familie Dubbelop: Rondbreien.


Breiles in Amsterdam Oost - Breiboeken, Breien in Oost. Ontrafeld. 13 April 2014 Ik zal proberen wat vaker van gratis patronen te breien zodat ik wat vaker een. Ik ben ongeveer 6 weken fulltime met deze trui bezig geweest dus Dat breide vrij rottig voor mij met mijn rondbreinaalden dus ik ben er na 8.

Visser Trui Harlingen, Gratis Scheepjeswol zuiderzee patroon. Mama Ilse: haken en breien.


Groothandel breien rondbreinaald - AliExpress.


Noors rondbreien voor beginners door Hadewych van der Werf


Tijdens het breien vroeg ik me regelmatig af of dit ooit wel tot een truitje zou Het breien met de rondbreinaald bevalt me meer en meer, ik kwam zelfs een. Kantbreien, Twee Sokken Tegelijk Breien op de Rondbreinaald). in ieder Nederlands vissersdorp zijn eigen specifiek patroon voor visserstruien gebruikte. Groothandel breien rondbreinaald uit Chinese breien rondbreinaald gratis verzending 40cm ronde bamboe breinaalden trui naalden set 18 grootte 0400007.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire berichten