dinsdag 30 mei 2017

Sjaal breien rond

Breien op de kniftyknitter, Breien-op-de-kniftyknitter. jouwweb. nl. Overzicht breiles - Handwerkles. De Paradijsvogel - pijpekrullen-Moebiussjaal.


Rondbreien op 2 rondbreinaalden - DROPS Instructievideo. Breien: Tips en Patronen - Girlscene Forum.


Sjaal breien rond

Op de ronde loom is het makkelijk om rond te breien. Geen gedoe Vooral voor sjaals is dit mooi. Maar je kan ook op deze lange looms in het rond breien!. Poncho. s & Sjaals Zet het gewenste aantal steken op met een rondbreinaald, verdeel de steken door de helft van de steken op de andere rondbreinaald te. Ik wil ook graag een sjaal breien, maar is wol van de Zeeman een om de sjaal aan elkaar te breien zodat hij op die manier rond word.


Van Anna;s hand: Fair Isle


Les 1: steken opzetten en recht breien ·. recht breien 001 Sjaaltje van lintgaren / sjaaltjesgaren ·. sjaaltje 300 Rond breien met een rondbreinaald 300 breed. Ook waren er verschillende mensen die zelf graag zo. n sjaal wilden breien, Ik heb zelf de sjaals gebreid met een rondbreinaald van 120 cm, 4 mm dik.


Blij dat ik brei: Warme Kol


= Vind sjaal breien op Marktplaats. nl. ZEEMAN Webshop - Webshop - Breien - Geen - Breigaren Olga. Ik wil graag een paarse omda ik een sjaal wil en da is super belangrijk met naalden 10 een prachtige rondbreisjaal gemaakt, je kunt m 2x om je hoofd, maar.

Maggy vertelt over haar hobby knifty knitter oftewel breien zonder. Blij dat ik brei: Zeeuwse Sjaal.


Breitips: breien met rondbreinaalden, op de Duitse manier - Nafra.


Zelf een col breien, niet als sjaal o. i.d. maar gewoon voor binnen


22 Okt 2014 De sjaal is gebreid in de fair isle techniek, dus in het rond (alleen maar recht breien), met een korte rondbreinaald. Voor de sjaal zijn 2 x 300. Sjaal paars wit rondbrei lengte 85 cm breedte 35 cm afhalen in maastricht of verzenden kosten koper prijs 1,50. Zo goed als nieuw, Ophalen of Verzenden. Breien met een rondbreinaald, ik vind dat zo onhandig, kan dat niet op een gemakkelijke manier Waarom rondbreinaalden Wij Vlamingen vinden het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire berichten