zondag 30 april 2017

Tuniek haken patroon

Mijn Haakblog: Gehaakt Tuniek. Petra shopgarage: Dames Tuniek haken. Mooi Van Mo: Patronen, tips & tricks.


Patroon 149 Abacadabra tuniek en broek - Bas Bastiaans. Creatief, Rondom Mijn Troon.


Tuniek haken patroon

8 April 2014 Wat haakt dat toch lekker vlug. en wat is het leuk om een kledingstuk te haken! Helaas kan ik het patroon niet verder delen, want het komt uit. Patroon 149 Abacadabra tuniek en broek. De patronen van Abacadabra zijn overzichtelijk en hebben een stap voor stap Patroon boeken ·. Breien en haken. 30 Mei 2014 met het vinden van een geschikt patroon voor een soort van tuniek. Dan moet ik natuurlijk wel eerst aan het haken, maar dat doe ik.


Steekvanwal, model en patroon van de maand


23 Sept 2014 Dames Tuniek haken. Ik ben deze week begonnen met het haken van een trui. Katoenen garen had ik al liggen, alleen het juiste patroon had. Omdat ik zelf altijd op zoek ben naar leuke patronen en vervolgens altijd Online haakcursus ·. 10 manieren om een bloem te haken. Leuk patroon om een.


Gratis Haakpatroon Ajour Tuniek Larra, de Breiboerderij


Lutje Haakt & Meer: Mijn eerste kledingstuk. Vlijtige Lies: Jurkje/Tuniek Knippie 3, Omslagdoeken. 16 Juli 2013 Zo wilde ik altijd de Liefdesknoop nog eens haken. Het patroon komt uit een oude Knippie en was eigenlijk voor haar jongere zusje maar viel.

Tuniek Patroon Gratis resultaten op Vinden. be. Burda Patroon 9461 - Jurk, tuniek, broek en jasjeAnjo Kleinvak.


Tuniek haken patroon

Handwerkjuffie: TUTORIAL.


Charami. com, Charlotte over haken, breien, lezen en zo, Pagina 8


Burda Patroon 9461 - Jurk, tuniek, broek en jasje. Moeilijkheidsgraag: gemakkelijk. Beschikbare maten: maat 98 t/m 128. Alle aangegeven maten staan op 1. 27 Feb 2012 toeren schelpen meer gehaakt zodat het meer een tuniek zou worden. Het is fijn dat ik weer wat kan haken en de dingen die ik in mijn Maar mijn vraag is of het de moeite waard is om het patroon van dit jurkje te kopen. Granny square, haken, crochet, kussen, kussenhoes, pillow, pink ribbon, borstkanker, breast cancer, phone bobble, randje haken, pannenlap, patroon, haaksteken, crochet, not knitting, haaksteken, pincushion, Leuk bij je zomerse tuniek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire berichten