woensdag 31 augustus 2016

Trui breien met rondbreinaald

Onze vakantieplekjes - VSOA


9De Liniestraat. Villa zonnelaan - Westende (Maison) - Immo BC. Westende - VILLA ZONNELAAN - 675,00 EUR. Galerij. VILLA ZONNELAAN 0. VILLA ZONNELAAN 1. VILLA ZONNELAAN 2. VILLA ZONNELAAN 3. VILLA.

ISSUU - Middelkerke-Westende by Toerisme Vlaanderen. Mooie studio met garage in Westende, Appartementen, Middelkerke.


о° - Gemeente Middelkerke.


Immobilien Middelkerke, 1207.be


Mooie studio met garage in Westende Ђ430 in Provincie West Vlaanderen garage. De Garage situeert zich in de Zonnelaan (300 m verder). 0490/ 42 50 51 Laminaat. kapsalon. Arthur Meynneplein Westende. Tuin in Westende 51. 10 54-56 39-40 21 12 17 27 24 6 23 14 59 44K. 20. 18. 33. 68-72. 65. 49. Artlkelnummers 330/743-51. 3. Lokale politie Zoл in de Meeuwenlaan 37 te Westende—Bad als nieuwe locatie voor, omdat deze groter en in betere staat is.


Zeeuwse visserstruien: Basispatroon. Vraag over rondbreien - Startpagina. nl. Breien voor mezelf: een trui, Eccentric Lady.


CREBreien, breien, breiendeel 5 - forum. fok. nl. Trui breien op rondbreinaalden, Antwerp - Events in City.


Trui breien met rondbreinaald

3 Jan 2012 Inmiddels zijn we ruim 40 jaar en heel wat truien, sokken, sjaals, mutsen, wanten en wat je nog meer kunt breien Bij de sjaal begin ik ook op de rondbreinaald van 1 meter. Daar kan ik makkelijk nog een vest van breien. 2 Dec 2014 dacht ik ook even heel letterlijk. een muts breien met de rondbreinaald. hebben omdat ik niet verder kon met mijn blauwe gehaakte trui.


Blauw en zo: Noorse vesten breieneen hele klus.


1 Okt 2014 De vesten die ik later breide: rondbreien op een rondbreinaald en daarna En met deze trui ben ik nog aan het breien, dit is geen patroon van. De keuze tussen rondbreinaald of 4(5) pennen is afhankelijk van de diameter Om een trui te breien worden meestal door meerderen en minderen vier delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire berichten