maandag 28 maart 2016

Trui breien op een rondbreinaald

Van Anna. s hand: Fair Isle. Breien voor Dummies - Resultaten voor Zoeken naar boeken met Google. Gekraakt! De trui van Sarah Lund in de Killing - melie.


Familie Dubbelop: Rondbreien. Hip BREIEN on Pinterest, 100 Pins.


Trui breien op een rondbreinaald

3 Jan 2012 Inmiddels zijn we ruim 40 jaar en heel wat truien, sokken, sjaals, mutsen, wanten en wat je nog meer kunt breien Bij de sjaal begin ik ook op de rondbreinaald van 1 meter. Daar kan ik makkelijk nog een vest van breien. Dit keer weer verschillende Lace/Kantbreiworkshops, breien en haken voor beginners, Top-down een trui breien en nog veel meer. Wil je als eerste op de.


Patroon truitje, Berthi;s Weblog


6 Nov 2007 Dit truitje heb ik gedragen toen ik circa twee jaar was. In deze log liet ik. Breien doet ze nog wel en is juist met een rondbreinaald begonnen. 28 Jan 2013 Gebruik 4 of 5 breinaalden zonder knop enof een rondbreinaald en garen in de kwaliteit die je Voor deze basistrui kun je tricotsteek breien.


Breiles in Amsterdam Oost - Breiboeken, Breien in Oost


Mama Ilse: haken en breien. Breinaalden en haaknaalden voor breien en haken, rondbreien. Vlak breisel, zoals een sjaal, een trui-pand of een tas, brei je op 2 gewone breinaalden met aan het Rond breien kan echter ook op een rondbreinaald.

Groothandel breien rondbreinaald - AliExpress. Breien (textiel) - Wikipedia.


Trui breien op een rondbreinaald

Het Plakhuis: Continental knitting leren.


Breien voor mezelf: een trui, Eccentric Lady


De keuze tussen rondbreinaald of 4(5) pennen is afhankelijk van de diameter Om een trui te breien worden meestal door meerderen en minderen vier delen. Tijdens het breien vroeg ik me regelmatig af of dit ooit wel tot een truitje zou Het breien met de rondbreinaald bevalt me meer en meer, ik kwam zelfs een. 26 Sept 2012 Als je op een rondbreinaald breit kan je eigenlijk niet volgens de veel relaxtere manier van breien. en die trui, wat een super idee om dat zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire berichten