dinsdag 17 maart 2015

Broek verven in wasmachine

DIY Fashion: Broek verven in een nieuwe kleur in de wasmachine. Zwarte broek verven, tips - Zwangerschapspagina. Jurkje verven [Archief] - Marokko Community.


Girlonthewhitebike: Broek verven met Dylon. Let. s Fluo! - Stap voor Stap: Verf je eigen t-shirt, broek, jurkje in.


15 Dec 2014 DIY Fashion: Broek verven in een nieuwe kleur in de wasmachine. Hou jij van fashion en ga je graag winkelen Geef je dan altijd meer uit dan. 29 Juli 2013 Voor in de wasmachine, die ik nu heb, maar ook voor hand was. Dit heb ik ook een keer gebruikt om een shirt te verven. Vandaar ga ik dus aan. 29 Juli 2014 Dus pak dat saaie shirtje, blouse, broek of jurkje uit de ma 16 feb. PrivŠ¹ les zijdeschilderen door di 17 feb. Workshop Marmeren op (zijden za 21 feb. Vest Vilten.


Spijkerbroek verven, ELLEgirltalk


Heb 3 maanden geleden een mooie skinny zwarte broek gekocht Je moet alleen na het verven de wasmachine leeg draaien op 95 graden. Dames, ik heb een wit jurkje dat ik graag zwart wil verven. nu weet ik dat de kruidvat een beetje grijs word. die verfpoeder doe je in de wasmachine met je witte jurkje en Ja, mijn vriendin heeft dat met een broek gedaan.


Verfvirus: Stofverven voor beginners


STV Procion textielverf - Stof tot verven. Je Rugzak groen kleuren [Archief] - Forum - Preppers. nl. Ik herinner me namelijk nog dat mijn moeder vroeger mijn jeansbroeken groen kon kleuren in de wasmachine met een soort verf Geen idee.

Tip: kleding verven - Hip voor Nop - Evangelische Omroep. Wassen, Schoonmaaktips.


Drogisterij Franco-Belge, textielverf.


Leder-onderhoud-encyclopedie kleding - Colourlock


Anti-pluis:Als u bij pluizige was een oud stuk vitrage in de wasmachine of Ribfluweel: Ribfluweel broeken kunnen in de wasmachine vaak lelijke drukplekken. Draag tijdens het verven altijd handschoenen, en oude kleding. ZORG DAT OP 4 Doe als laatste de te verven materialen in de trommel van de wasmachine. Dylon textielverf, overzicht van de verschillende soorten textielverfen met kleurenkaart en hun gebruiksaanwijzing, verven met de wasmachine, manueel verven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire berichten