dinsdag 13 januari 2015

Wanten breien op rondbreinaald patroon

Breien (textiel) - Wikipedia. ZEEMAN - Muts Have Home. Vraag aan breisters: grolse wanten, Ouders Online.


Van Anna. s hand: Fair Isle. Hoe kan je een want breien of heeft iemabd een breipatroon.


Wanten breien op rondbreinaald patroon

Breien is een werkwijze om van ййn lange draad een elastisch weefsel te maken met Zo is een patroon makkelijker te maken, is er minder verschil tussen de te minderen kan zonder naad een sok gebreid worden, of wanten, of een muts. Bij de Spinners hebben we een dagje 3d breien geleerd. Het boek Het patroon heb ik uit het boekje “handschoenen en wanten brei je zo!” Daarin staat een.


Sokkenpatroon I, Berthi;s Weblog


6 Feb 2006 Volgens dit patroon heeft mijn moeder leren sokken breien in de eerste. In mijn log van 22 november 2005 staan wanten uit Letland. Er zijn ook kleine rondbreinaalden voor sokken te breien, alleen ik heb ze nog niet. Op deze manier is het veel gemakkelijker hoeden, kragen en bijvoorbeeld wanten te breien. Daarbij kan je de lengte van de rondbreinaald wijzigen zodat hij.


Alles over breien on Twitter: "Sokken en wanten breien met een


Handschoenen, Kawaii Knittings?. Blij dat ik brei: Warme Kol. 9 Nov 2012 Zet 90 steken op (of een veelvoud van 5) met rondbreinaald 10 en brei rond ( zorg Dit patroon herhalen tot je de kol hoog genoeg vind, daarna nog. (1) wandkleed (1) wanten (13) washandje (1) waslapje (3) wasvilten (4).

HERMIES HOBBIES: Patroon wantjes en rozet. Dol-op-Wol Workshops Nijmegen.


Wanten breien op rondbreinaald patroon

LOL MET WOL: februari 2014.


Breien Archives, Alles voor breien en haken! - Wolplein. nl


Omslagen, samenbreiingen en overhalingen in een leuk patroon met een mooi garen. Neem wel zelf een rondbreinaald van 80 cm van 3,5 en of 4mm mee. 1 Jan 2015 Dit is een eenvoudig patroon dat ik gebruik voor veel van de moffies die ik Als je een rondbreinaald of sokkennaalden gebruikt, brei dan alle. 4 Feb 2014 Het leuke van breien vind ik toch wel de eindeloze mogelijkheden van deze hobby. paar doelen gesteld waaronder wanten breien, sokken breien en de gezocht naar een patroon met magic loop op de rondbreinaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire berichten