donderdag 2 oktober 2014

Sjaal breien naalden 8

Breien zonder naalden, gebreidesjaals vond dit op youtube. DIY by Nena: breien 101 - Beautylab. nl. Krokodillen sjaal, handbreien.


Omslagdoek, Elly van Veen. Gratis breipatroon herenmuts en dames omslagsjaal - Scheepjeswol.


Sjaal breien naalden 8

19 Sept 2012 Maar breien zonder naalden kan wel een leuke opzet zijn om het Breien leren zonder naalden vers van de pennen, vandaag 8/2 klaar. 29 Nov 2013 Brei in tricotsteek, dwz 1 nld recht, 1nld averecht Ik weet wel hoe ik de omslagdoek moet breien, maar hoe krijg ik nu al die steken op 2 naalden nr 8. Bij het andere patroon ( van de sjaal) vermeld ik ook duidelijk, waar ik. Gratis breipatronen van een herenmuts en een dames sjaal/omslagdoek. Bekijk ook de andere gratis nog 1 naald recht breien op de verkeerde kant en daarna losjes afkanten. Knip voor de kantsteek, = 8 steken. 16e naald: 1 kantsteek.


Sjaals, mutsen en accessoires, WolBoetiek


9 Feb 2012 Bedenk van te voren of je een fijne of een grove sjaal of col wilt maken. In deze tutorial gebruik ik zelf grove wol met bijbehorende naalden. Krokodillen-sjaal Begin met de punt van de neus, zet 9 st. op en brei 4 nld. Nld 2, 4, 6, 8 r. br. Nld 3: 1 r. 1 meerd. 3 r. 1 meerd. 5 r. 1 meerd. 3 r. 1 meerd.


Breien on Pinterest


Breipatronen Naald 10 resultaten op Vinden. nl. DIY (col) sjaal breien deel 1: de basis - YouTube. - 15 Min - Geьpload door BlondieBeautyFashion creatief te doen. Dit keer wil ik je laten zien hoe je makkelijk zelf een (col) sjaal kun.

Knit-a-long Reliлfsjaal - Wol & Co. Breien sjaal on Pinterest, 17 Pins.


Sjaal breien naalden 8

8 - Naald dikte - Wol - de Breiboerderij.


Sjaaltje breien - Handwerkles


Pins about Breien sjaal hand-picked by Pinner Linda van Dijken-de Wilde de naald waar de 4 knoopsgaten in komen.8 steken breien 3 steken afkanten,8 st. Naald 10. Resultaten van 8 zoekmachines! colsjaal breien naald 10 ·. col breien naald 10 Sjaal Breipatroon: Lumeo + Polswarmers - Sjaal-Breien. nl. Bulky Lopi Light beige heather. Ђ 6,95. Katia_Cotton_Cord_61_Marine_bij_de_Breiboerderij. Katia Cotton Cord Marine. Ђ 6,60.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire berichten