zaterdag 4 oktober 2014

Handschoenen breien met 2 naalden

Elma - handschoenen zonder vingers - Wieke van Keulen. Breierij, Breigaren denbosch. Vraag aan breisters: grolse wanten, Ouders Online.


Download hier - Scheepjeswol. Muts & handschoenen zonder vingers - Het Hobbypakhuis.


Handschoenen breien met 2 naalden

Elma, breipatroon, uitleg, handschoen, handschoen zonder vingers, polswarmers, Rowan, Brei 10 steken op de 1 e naald: *2 recht, 2 averecht*, herhaal *. 4 Juli 2013 Brei 2 steken van de linkernaald tegelijk, alsof het 1 steek is. 1. Brei 2. Rechter handschoen: Zet 40 steken op 3 naalden zonder knop en brei. Zonder vingers. Origineel, schattig en cocoon Een hele rist voor kleine poesjes! 28 breien. Stap voor stap p. 81 tot 87. NEDERLAND. Page 2 WOLNAALD.


Sokkenpatroon I, Berthi;s Weblog


Het is na de opzet gewoon in boordsteek, 2 rechts/ 2 averechts gebreid. Natuurlijk kun je dit ook gewoon op twee naalden breien en aan elkaar zetten! Lekker warme vingerloze handschoenen met dubbele draad sokkenwol gebreid. 27 Jan 2010 Ik weet hoe ik wanten moet breien, alleen heb ik nog niet eerder wanten. Als ik dus op mijn 2 naalden brei dan hangen er meerdere kleuren.


Lussenbloem in 2 toeren breien - Blij met Draadjes


Fox & Crow, Wantjes voor een dame. Breitips: breien met rondbreinaalden, op de Duitse manier - Nafra. Breien met een rondbreinaald, ik vind dat zo onhandig, kan dat niet op een Opgelet voor al die punten (8 in totaal), als je 2 x een oog uitsteekt zit je. zoals vingertjes van handschoenen kan je toch nooit met een rondbreinaald breien.

Liahoogenhout. nl. Babysokjes breien - YouTube.


Muts breien op 2 naalden - Handschoenen kopen, BESLIST. nl.


A la Sascha: Een Fijn Lesje Sokken Breien Op Een Rondbreinaald


- 11 Min - Geьpload door Wolplein. nl dan 2 steken recht samenbreien, 8 steken breien en nog een keer een De. 20 Jan 2015 Misschien lijkt het een beetje spannend om wanten te breien. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik handschoenen vooralsnog zelf ook nog nooit heb aangedurfd. 21-42: Brei 22 naalden een gerstekorrelpatroon: 2: Brei 6 steken in gerstekorrelpatroon, brei twee keer twee steken samen en brei. BESLIST. nl, Vergelijk warme handschoenen van leer, latex, thermo, katoen, vinyl e. a. Nieuwe (ski) handschoenen direct voor de laagste prijs online bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire berichten