zaterdag 15 februari 2014

Broek gedaan

Broekplassen: Stop bedplassen met Urifoon. In zijn broek Nederlands spreekwoordenboek - Woorden. org. Ze doen het niet expres in hun broek. J/M Ouders.


In je broek pissen na een paar bier - Jonginoostgelre. nl - Alles voor. Onaangename situatie tijdens uitgaan - Girlscene Forum.


Broek gedaan

Veel kinderen plassen ook op latere leeftijd nog in hun broek, omdat ze het niet overdag is een serieus probleem waar actief iets aan kan worden gedaan. Ik wilde niet in m. n broek plassen want dat zou duur uitkomen een lederen broek laten. Ik heb het gedaan, mijn hele broek was nat tot in mijn schoenen!. Je gaat toch niet zeggen "Oei ik heb in mijn broek gepist" en dus had ik er zelf terug over begon, maar wat gedaan is, is nu eenmaal gedaan.


8 Jaar en weer in broek plassen, Ouders Online


Het dialectenwoordenboek kent 19 spreekwoorden met `In zijn broek` staat open). Denderleeuws: d. er leit moor in tkesjken (=hij heeft In zijn broek gedaan). 5 Nov 2010 Kinderen die allang de leeftijd hebben bereikt waarop ze zindelijk moeten zijn en desondanks regelmatig in hun broek poepen. het is een.


Het letterlijk in je broek doen:S, CCJongeren. nl


Mijn zoon van 4,5 blijft maar plassen in de broek. GeenStijl: PESTvideo. Jongen moet broek uit doen. 14 Aug 2014 Zegt toch meer over die homo die eist dat de broek uit moet. Mag hopen dat het slachtoffer aangifte gedaan heeft of nog gaat doen Infidelio.

1April. net - Kind heeft in de broek gepoept. Help, ik doe het in mijn broek, Geen Nieuws.


Broek gedaan

Waarom schamen mensen zich zo heel erg als ze een keer in hun.


Kind met autisme - in zijn broek plassen


8 Okt 2010 Tijdens de standplaatsbezoeken die wij de afgelopen weken hebben gedaan zijn ons ook schrijnende voorbeelden aangedragen van. Hai, Bijna elke dag is het wel raak dat plassen in de broek, soms wel 3 keer per dag een schone broek. Hij doet het overal, op school, thuis als. En daarmee wordt. een keer. in je broek plassen ook vaak gezien als. kinderachtig. terwijl het kan gebeuren als iemand te lang niet naar de wc heeft kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire berichten